Nu kommer ni snart veta allt om mig ;) ..

Namn: Anna Matilda Elisabeth Wallin
Födelsedatum: 24 November 1996
Hårfärg: Blont/oranget, jag vet inte riktigt :p
Ögonfärg: blå
Längd: 166 cm ?
Skostorlek: 36/37/38
Klädstorlek: xs-s 
Civilstånd: singel
Humör: glad
MSN: [email protected]

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? nej
Har du kysst någon? ja
Har du strulat med någon du inte ens gillade? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej verkligen inte.
Kärlek eller pengar? kärlek

FAMILJ
Vad heter din mamma? Lisa Zetterqvist
Har du syskon? ja
Hur många? 1
Har du en stor släkt? Hahah, aa ganska ;D
Har du kvar alla mor&farföräldrar? nej, inte mormor .. :(
Känner du alla i din släkt? Haha, jag tror det ? :p
Vem är du mest lik i din familj? Oj, ingen tycker jag men .. mamma kanske ?

VÄNNER
Har du någon bästa vän? ja
Vad tycker folk om dig? första intrycket är nog.. hjälp vilken idiot/bitch osvosv. Men sen har jag hört att det igentligen är tvärtom.
Vem har du känt längst? Oj, Emma Högström tror jag .. :)
Vem vet mest om dig? Jag vet inte faktiskt. Just nu, Ludde.. han vet nog lite för mycket kanske .. haha :)
Hatar någon dig? Inte hatar, men ogillar.
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Jadu, det händer..
Är du rädd för att bli utan kompisar? jag har dom bästa vännerna och dom skulle aldrig svika mej så nej

SKOLAN
Har du bra betyg? ja, de tycker jag, fast jag skulle vilja ha bättre självklart.
Skolkar du? Neru !
Vilken klass går du i? 8a
Vad heter din skola? Runan
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Haha, har hänt ..
Vad heter/hette din favoritlärare? Ojojoj, Johan våran so lärare ! & Barbro, hon är typ underbar,  man kan verkligen berätta allt för henne ! ♥
Försover du dig ofta? Kommer nästan alltid i tid, och om jag kommer försent så är det pga bussarna ! *stolt*
Gillar du skolmaten? Usch nej ..
Hur många går i din klass? typ 21-22

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? Nej,
Vad tycker du om att göra? Träffa en massa sköna vänner & ha kul, shoppa osv.
Vilka sporter har du gått på? Fotboll, om det räknas, sen har jag provat på en massa saker men ingenting var riktigt kul .. heh :D
Lever du för någon sport? nej, inte det.

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? blandat, men bra musiksmak tycker jag ;)
Har du alltid haft samma smak? nej,
Vem är din/ditt favorit artist/band? eminem, michael jackson, the script osvosv. Sjukt många !
Vilken är din favoritfilm? One tree hill !fast det är ju en serie .. men jaja .. same shit ;D
Vilken film framkallar starka känslor? titanic, pearl harbor osv.
Hur beskriver du musik? ingen musik, ingen Matilda ♥

RESOR
Hur många länder har du varit i? Ingen aning .. :´)
Vilka land har du varit i? sverige, Egypten,Thailand,Spanien,Danmark,Finland, Grekland osvosv ..
Har du bott utomlands? nej
Vart isåfall och hur länge? -
Kommer du från något annat land? Nopp.
Har du släkt från något annat land? Tror jag inte ?
Åkt flyplan? ja
Buss? ja
Tåg? ja
Båt? ja
Taxi? ja
Helikopter? nej

DÄR DU BOR
Vart bor du? Sollentuna, stockholm
Hur bor du? Hus
Vilken färg har huset? Oranget, fuuuult ! (ska bli vitt i sommar .. )
Trivs du där? ja

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? ja
TV? ja
Dator? ja
Dvd? ja
Pool? nej
Studsmatta? jag hade ..
Cross/moppe osv? en liten fyrhjuling ?
Mer än 1 bil? vi har 2 ..
Pingis/biljardbord? ja

TILL SIST
Vad är klockan? 22.55
Vad ska du göra snart? Dansa .. *host * . Jag vet inte ..
Vilket abonnemang har du? Telenor .. -.-
Får du ofta positiva kommentarer om dig? det händer ..
Mår du bra? Nu mår jag grymt ! :)
Vilka ska göra det här testet? alla som vill !


Shit mitt typ 100:e test eller nått, men jag har tråkigt. Nu vet ni nog allt om mig.
Pusshejj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0