positiv-negativ

hihi, okej. kör på en positiv - negativlista

positivt med den här helgen :

Träffade mina underbara vänner igår. trevligt!

Har en stor skål med fruktsallad framför mig. jordgubbar,mango, vindruvor & ananas. yea-h !

Imorgon ska man ju träffa ludde råå . Om det inte blir så att nån idiot stoppar mig..

Sitter och ska göra en film som förmodligen kommer upp i bloggen snaaart ! :)

Negativt med den här helgen:

Beställde Pizza till middag, hawaii, slutar med att jag får räckor på den. jag hatar hatar verkligen räkor.

Idag åt vi på Max, åt seriöst världens äckligaste burgare .. chicken..nånting.

jordgubbarna i min fruktsallad smakar skit.

igår hände det är sjukt jobbig grej för min älskade vän. något som är helt sjukt, något hon kommer få bära på resten av livet. inget man glömmer ..


Vi hörs sen !
Pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0