Saker du inte visste om mig ?

  • Jag kan sitta i flera timmar och kolla på videos på youtube när folk sjunger. det gillar jag.
  • Jag älskar Coca cola.
  • Jag gillar när folk skämtar för jag har sån sjuk humor och jag kan dö av skratt. Det gillar vi !
  • Jag är riktigt envis.
  • Jag kan bli riktigt jävla svartsjuk.
  • Jag älskar att sova, det bästa som finns är att sova bort halva dagen ..
  • Man måste lära känna mig innan man kan säga hur jag är, annars får man nog helt fel uppfattning om mig.
  • Jag blir lätt ledsen, men jag gråter bara när jag verkligen mår dåligt.
  • Hatar stress. värsta som finns är människor som inte kan ta det lungt.
  • Jag älskar att sjunga & sjunger jämt.
  • Jag blir lätt nervös
  • Jag gillar att utmana folk.Utmanar alltid killarna i klassen. t.e.x så har jag har slagit vad med Jacob om att om jag inte är body builder o är med i tv när jag är 25 eller nått så ska jag betala han 10.000. Hoppas han glömmer det för jag kommer aldrig någonsin vilja ha så mycket muskler .. haha
  • Jag älskar att vara utomlands & har bestämt att när jag är lite äldre & har pengar så ska jag en morgon vakna upp i ett hus i thailand & bara bo där i några år ..
  • Även fast mina föräldrar är dem mest jobbiga/pinsamaste/drygaste människorna på denna jord så är dem ändå så sjukt underbara.
  • Sist men inte minst så har jag världens underbaraste vänner. ♥

& nu kommer en massa randombilder :

Mitt riktiga jag .. tokfian från Norrland ? hahah !



Ellen, älskade vän ! :)


Igår.. sjukt mycket snö efter kaoset på morgonen ..

Ludde & jag i stan, vettefan vad vi gör men aa .. haha. jag saknar dig !

Jag o kusinen på julafton. haha .. det här var väldigt Random ..

En gång i tiden .. haha

Jag saknar dig ..

Jaja, nu ska ni inte behöva se fler tråkbilder, haha !
Hörs senare
Pusshejj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0