Uppdateringen .. suger ..

Jag vet !
Men här sammanfattar jag nu allt ni missat ..

* konserten igår var grym, min nervositet förstörde min sång men det gick gaaaanska bra.

* Gick upp tidigt imorse.

* Skulle till Romme så brinner en traktor mitt i vägen så vi kommer inte förbi men då så hittar vi en annan väg.
där man igentligen inte får åka ;)

*Tog bussen till Romme

* Åkte slalom, -17 grader . fingrar och tår frös till is.

* Jag & sandra åkte vilse

* Nån tog Sandras låneskidor, eller okej, nån tog fel.

* Jag ramlade ingen gång, *stolt*

* Jessica hittade flera snygga pojkar, sandra frågade om ens nummer men han hade flickvän .. ( lång historia.. )

*Åkte hem.

* Har ätit middag,

* Ska nu duscha

Haha, najs liiista.
Vi hörs senare !
Pusshejj !

Bilder från konserten får ni när jag har hittat min laddare ;s


Bild i repris ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0