no life. jag vet.

1. Tre namn jag lyssnar till: Matilda,pucko,adlitam
2. Någonting jag tycker om med mig själv:  att jag är kung på att göra bitchblickar (a)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så ruktansvärt svårlärd och trög-

4. Detta är jag rädd för: Att förlora nån jag älskar..
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, skratt & ...
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: slå någon, sno något & lådsas vara sur. haha, jag kan verkligen inte det :p 
7. Detta tycker jag om att göra: Sola, bada, resa och träffa bästa vännerna ;)
8. Detta vill jag göra just nu: ringa nån som kan göra mig på bra humör.
10. Värsta känslan: rädsla
12. Är jag kär just nu? jag vet inte..
13. Jag vill gifta mig? Yes.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, hoppa fallskärm och slå till en idiot jag känner. mohah !,
15. Min käraste ägodel: min mobil.
16. Något jag vill ha i present: moppe o one piece.
17. Detta har jag på mig just nu: dagens ;D.

18. Favoritkläder: Tights och linne, typ..
19. Favoritdjur: Hund !
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: öh ?
21. Favoritlåt just nu: Breakeven-the script
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:  tråkigast är matte & svenska, roligast  idrott.
23. Stjärntecken: skytten
24. En bok jag älskar: 14 år till salu.
25. En film jag älskar:  Änglagård !
26. Tv-program jag gillar:  One tree hill !
27. Favoritdoft: nybakat.
28. Detta äter jag gärna: tacos ? 
29. Dricker helst: Coooooola !

30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand & barbados ofc !.
32. Färg på mina ögon: blåa.
33. Min längd: 169 typ.
34. Jag tror på: gud ! (not)
35. Jag spelar: aldrig spel.
36. Person jag beundrar:  ingen aning...
37. Så här bor jag:  villa i norrviken.
38. Antal döda krukväxter i hemmet? 2 helt döda i mitt rum ^^
39.favoritfärg: rosa, svart !
42. Favoritcitat: Ångra aldrig någonting som fått dig att le.
43. En hemlighet jag vet: kan jag inte säga här..
44. Bästa present jag fått:  många fina.
45. Senast köpta skiva:  köper aldrig skivor..
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon kanske ?.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: -deruu-
48. Udda förmåga/egenskap: jag lär mig låttexter väldigt snabbt..
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: apa ! helt klart ;D
50. Vad lyssnar du på just nu? när jag själv nynnar på "im a barbie girl" -.-
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? varit i skolan nu ska jag sooova !
 52. Var är dina föräldrar födda? Bollnäs och nånstans ? jag vet inte :p
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? nya msn.
54. Vilken är din favoritrestaurang? mcdonalds !
55. När badade du i en pool senast? Oj, i somras ?.
57. Hur många barn vill du ha? kanske 2 ?
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock !
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? röstar inte..
60. Vad har du för TV-kanaler? 40 stycken..
61. Har du åkt moped någon gång? Jajjemen !!
62. Har du busringt någon gång? Om jag har ? :p
63. Har du fått felparkeringsböter?  haha, neeej !
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Njae.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? thailand
66. Har du en egen trädgård? japp, eller min familj har ?.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? hatar det ..
68. Kan du alla orden i nationalsången? du gamla du fria... NEJ ! haha
69. Badkar eller duschkabin? badkar !
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? oj, ingen aning ..
71. Favoritpizza? hjälp. vet inte ..
72. Chips eller popcorn? chips!
73. Vilken färg på läpstift använder du? no läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? öh, hahahaha nej !
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej skulle aldrig vara heller.
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? familjen, olearys
 78. Favoritchoklad? mjölkchoklad.
79. När röstade du senast? röstade ? nene.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? höhö, aldrig ?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? aldrig ?
82. Är du bra på matlagning? Haha bra på att bränna mat är jag men inte att laga ;D
83. Klarar du att tanka själv? nej.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? ne
85. Pepsi eller Coca Cola? coca cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?  neej.
 87. Vad var det senaste du handlade? Saker till Romme.
88. Har du kräkts offentligt? haha, nej, har inte spytt på flera år ..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta den sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, kärlek kommer inifrån.
91. Har du ringt något betalnummer? ja, pea
92. Kan man vara vän med sitt ex?  ja.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? i dont remember.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Phhh ! hahaha ! jag hade as mörkt hår, på huvudet !.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Eurovoice, vill inte göra nån, låter bara cp :p
96. Vad har du i din väska? plånbok, mobil,läxor,tamponger,huvudvärkstabletter, lite allt möjligt :p
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Sätter upp håret i en fläta :p.
98. Vad har du att vara tacksam för? att jag lever. höh
99. Var hittade du den här listan? en blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: alla som vill, alla som vill och alla som vill .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0