Vänner är allt som behövs.

Helt sjukt hur mycker vänner kan göra, okej, dem kan svika men inte alla, dem man kan lita på hjälper en ur sina svackor. 3 stycken underbara människor hjälpte mig idag .. Calle, tim & Ellen.
Måste säga att jag älskar er med hela mitt hjärta. glömma allt som har hänt och bara vara med dem är typ det bästa man kan göra just nu. life´s a biiiatch ! Känns ganska surt att veta att jag har en teknikläxa att göra, bara det att den ligger där på hyllan och samlar damm. 20 sidor och typ 10 frågor, om design. njaae, inte så sugen. aja, den måste ju göras så nu är jag duktig och gör det, eller ja, snart..
Iallafall, sitter och knarkar musik och kollar facebook. underbara tisdag. Imorron ska jag träffa Jennifer Zacke och Moa Marcus, eftersom att det här inlägget blev så långt så tänkte jag göra det ännu längre, genom att skriva efternamnen och den här förklaringen varför. hahah !
Nej nu ska jag sluta.
Vi hörs !
Pusshejj !
eller okej, god natt !

hejblekaben, men snart så ! .. spanien ! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0