2010-2011♥

Sammanfattning av 2010: Undebart år med underbara vänner, det kunde dock varit bättre, har varit sjukt kul & många minnen har skapats, har haft det extremt jobbigt också men 2010 är ett år jag alltid kommer minnas, göteborg,kryssningen med Moa, sommarlovet, myspys på näset.Träffade Ludde:´) Tror inte att nån människa kan inse hur många minnen jag har, allt från roliga till lite annorlunda ;). Mycket av tiden har faktiskt varit extremt jobbig, det har runnit många tårar. Men alla underbara vänner jag har fått det hä året & dem som jag haft innan har verkligen funnits där. Mina änglar !

2011: Ja, vad kan man säga ? Det här året ska bli dubbelt så bra. det går faktiskt. Efter sommaren börjar jag i 9:an & jaa.. jag tänker ta tag i mina betyg, för missnöjd blev jag.. Sen är det även ett år kvar till jordens undergång (; . Haha, vilket jag inte tror på alls men vi får väl se.. Det här året ska bli grymt. Oavsett vad ! Jag har redan en massa planer..
Kina 17 mars - 27 mars
Kinesen kommer till mej 27 april - 7 maj
Egypten mars/april nångång, inget datum bestämt än :D:D
Skidresa med Moas familj, bara det att hon vet inte om det än, hah ;)
Jag fyller 15, ha moppe är ett måste ! ^^
Ska på Petter 3 juli.
Nyårsafton nästa år SKA firas med en massa partybrudar, höh ;)

Fattar ni hur mycket jag kommer älska det här året eller ? Yeah !

Justeee ! Mina nyårslöften:

Inte dricka så mycket Coca cola, haha (kommer misslyckas..)
Ta tag i betygen
Inte älta över smågrejjer (stavning?!)

Nej, jag ska inte ha några löften, jag vet hur det slutar. I år kör jag bara på. Skiter i vilket, det enda jag inte får skita i är skolan. hah 
Byebye bitches :´)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0