3 önskningar..

Om jag skulle få önska vad jag ville, 3 önskningar så skulle det vara ..

1. Att jag bodde närmare Ludde ! ♥
Sjukt tråkigt att han bor så långt borta.. "/ Träffas typ aldrig ..



2. Att jag hade mer pengar, haha, jag hatar att vara pank..
Jag får min månadspeng och lite extra men gud vad hemskt det är på slutet av månaden.. usch.

3. ytterligare 3 önskningar ;) .
Jag skulle önska mej 3 till önskningar :´)

Pratade nyss med Ludde på telefon. Lika roooligt som vanligt, lite knäppt också för den delen ;)
Ska ta mig ett glas cola & choklad och sen ska jag titta tv. :)  Ibland undrar jag hur jävla cp jag är, klockan är tjugo i 3 & jag planerar att titta på tv ;s. Nej, jag ska ta min tandborste, sen ska jag lägga mig i sängen och sova !
Skön-t !
Men vi hörs imorron allihopa ! Pusshejj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0