Ändrade planer..

Yes, jag ska hem från landet imorron istället.
Shit vad trött jag är, kvällen/natten igår var helt sjuk. haha.
Först vid halv 9 gick jag hem till Oliver, sen gick vi hem till Danne var där ett tag,
sen drog vi hem till Oliver igen. Sen på vägen hem pratade ringde jag ludde, slutade med att jag pratade med honom till halv 3. Sen ringde Moa mej, vi pratade till typ 4. Sen var det bara att gå och borsta gaddarna, sen somnade jag .. Vaknade av att Wiwwi ringde mej, snackade lite med henne och sen har jag tittat tv & nu sitter jag här. Är helt slut, i en hel vecka har jag somnat runt 3/4/5 & vaknat typ 14.
Sjuuukt ! :´)
Jaja, hade iallafall planerat att jag skulle åka skoter idag,
får väl se hur det blir med det .. Hih :)
Nu ska jag iallafall kolla fejsbok, sen ska jag försöka dra mej ut, hur det nu ska gå till vet jag inte, är så trött.
Och sen ska vi tydligen på fika hos farmor & farfar, heh !
aja, men
pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0