Bara så att alla vet så HATAR jag när folk skriver "k" .. -.-

Rubriken säger allt. SLUTA SÄGA OCH SKRIVA K jag blir galen .. haha

Firade tim i skolan med fika och en massa god dricka. Sen vart det lite ballonger och serpentiner. Skitkul. Blev inga bilder eller jo en, hittade den från fejsbok ;) resten av dagen blev INTE som planerat ^^ . Jag tycker det var skit kul. Våra planer var att ta ögonbindel på Tim och åka in till stan och hitta på en massa grejjer så sitter vi och har tagit på Tim ögonbindeln och så sitter Ellen brevid och helt plötsligt säger hon
-Men jag ska stanna i stan sen ..

Tim: Jahaja ! Nu vet jag vart vi ska ! :D

Jag: Men Ellen ditt kioskmongo, åhhhh ! hahaha (asgarv..)

Ellen: Men gud förlåt..

Sen vart det bara jobbigt och aa, en massa saker hände så vi bestämmde oss för att dra oss till STINSEN istället.
Handlade ingenting förutom mat. Haha. Kom precis hem från en springtur med Ellen. Ja, ni hörde rätt JAG har sprungit ! hahah ! Iallafall, mitt knä har fuckat ut totalt & jag har ont som faaaaaen !
Nu ska jag duscha sen kolla one tree hill, imorron lir det skola sen träna inför konserten :)

Bild från idag:


Kommentarer
Postat av: Abdirahmanmona

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-06-08 @ 11:55:28
URL: http://abdirahmanmona.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0