Det kallas ångest. eller nått..

Prov på fredag, kan ingenting. typ panik.
Naturskolan imorron, alltså en hel dag ute. med matsäck & skit.
Grymt ! Kommer väl bli sjuk igen..
på tal om att må dåligt. Dagen idag har inte varit den bästa.

Börjar med att jag vaknar med västa huvudvärken.
Går upp för att göra frukost.
Slår i tårna i en kökslåda.
Drar upp skåpluckan i huvudet ppå mig själv.
Tappar ut juiceglaset på hela mig. (jag ska inte ha juiceglas i sängen tror jag ..)
Slår i huvudet i duschstången.
ramlar i trappan.
Och jag.. somnar framför one tree hill och gglömmer helt bort vart jag var, haha, stort problem för mig ;)

Vad kan man säga. inte min lyckodag precis.

Bild från igår eller förrgår ?

Utan smink, precis efter duschen.
Den där informationen var inte intressant men nu vet ni. haha


Kommentarer
Postat av: emmis

HAHAHAHAHAHAH guud, låter precis som dig ;) <3

2011-01-26 @ 20:54:59
URL: http://saraaochemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0