Dödstrött !

Gick upp 8-9 tiden, duschade, satte på mig kläder sen drog jag och Ellen till stan med 11.20 tåget.
Var i stan, handlade lite.
Gick till Centralen träffade ludde :)
Dog av smärta i mina fötter.
Han & Ellen valde att gå hela drottninggatan för att reta mig ( eftersom att jag typ bölade pga värken i mina fötter) 
haha.
Sa hej då, eller aa, det var kanske inte det lättaste;) iallafall drog hem, sitter nu i sängen och typ halvsover, men jag vill inte somna nu för då vaknar jag vid nio och kommer inte kunna somna om. Jag vet hur det är ;) KBRY
Men jag bloggar nog ett till inlägg ikväll, om jag inte somnar, hehe.
Pusshejj !


Haha , s ö t t !

Ett tag blev det typ 3dje världskriget mellan Ellen & Ludde om hur man uttalade world of warcraft, eller ja.. WOW.
ilandsproblem.. haha,
men vi hörs ! :)

Kommentarer
Postat av: LL

Som jag vann.. du märkte de va? <3

2011-02-06 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0