Ellen :)

Jag tyckte du var en bitch du tyckte jag var en bitch.
Jag hade många tankar om dig i mitt huvud, du hade många tankar om mej i ditt huvud.
Ett bråk mellan mej & en kompis gjorde så att våran vänskap bara blev bättre.
Positivt och negativt, att förlora en och vinna en annan. Men jag är iallafall glad att jag har dig underbara du.
Finaste människan som verkligen kan stå för det du tycker & tänker.
Skäms aldrig för det du gör och du ser bra ut.
Du gör mig starkare,
Du är så underbar för helt plötsligt kan du bara titta mej i ögonen och säga
- Fyfan vad du är grym Matilda.
Sånt gör mig glad och då vet jag ju självklart att jag iallafall inte längre är en bitch i dina ögon ;)
Ellen, det jag vill säga med den här texten är..
FYFAN VAD DU ÄR GRYM. DU BETYDER ENORMT MYCKET FÖR MIG.
Kärlek till dig bruden !
Det bästa är att man alltid alltid kan snacka med dej,


Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv; faaaan var inte det nästa -.- jag kan ju INGENTING, gaah...

2011-01-30 @ 21:33:18
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0