Jag blir så jävla förbannad, ärlig talat !

Ja blir så trött, dem som går i mellanstadiet är helt sjukt utseende fixerade. Jag är trött på att folk ska trycka ner varandra, jag har tyckt att det har varit irriterande innan men jag har försökt att skita i det. Men när min egen lillesyrra gråter i min famn och berättar vad som har hänt har jag lust att slå varenda unge som inte ka bete sig i hennes klass. Okej, så får man inte säga men jag vet hur det känns. Folk som bara vill trycka ner än. Folk som tror att dem är bättre än andra, alla dessa jävla kommentarer, jag blir galen. Finns det inte en jävel som kan fatta hur mycket det sårar och hur svårt det är att reparera det igen, jag satt jätte länge & försökte förklara för henne hur fin hon är, men det ända hon sa var - sluta ljug . Det sårar så mycket, så ni kan ju fatta hur stor lust jag har att bara nita dem som gör henne illa. Okej, självklart ska jag inte göra det för det löser inget. Det ända jag vill säga är att man ska sluta bete sig som en kung och tro att dem kan bestäma över andra. Jag orkar inte mer, jag vill inte sitta och ha alla dessa samtal med min syster. Jag tänker inte säga till er vad dem har sagt & sånt men jag lovar er att det här var droppen. Det här är förjävla jobbigt. Jag orkar inte med det. Jag hatar att se henne må dåligt, speciellt när jag har varit i samma sits. Man behöver inte ha den där svea mössan. eller dem där svarta adidas byxorna. Man kan vara fin ändå. Själv tycker jag att allt sånt är överskattad. Vadfan, vem vill se ut som alla andra ?!. Men nu förtiden får man inte ens klä sig hur man vill. Sverige är sjukt. Äre bara jag sm ser vad som händer? Snart kommer väl mina lilla kusin på 1 1/2 år ha en Iphone och ett tjockt lager smink, för då kommer alla små killar gilla henne. Herregud. Tänk lite, tänk ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0