Helgen,

LUDDE LÖFVENBERG  ÄLSKAR ALLA STOCKHOLMARE !


Förlåt var bara tvungen.

Okej, alla har gått hem jag har käkat och så,
sitter och lyssnar på muuusik och messar med ludde !
Sak väl sammanfatta helgen då ..

heltfuckingunderbar !

Fredag : Var hemma hos Andreas och hade en massa kul.
Calle, jag , Ellen, anden & Tim.

Lördag: Tacomiddag hemma hos mig. Simon,Calle,Tim,Ellen & Andreas kom. Najs !
mina änglar :´)
Iallafall, hade skit kul. Tim,Simon och Andreas drog hem vid halv 12 sen satt jag, Ellen och Calle uppe till 3 och snackade, det slutade med att Calle o Ellen sov här.
Söndag: Så imorse vaknade vi av ellens mobil, haha. Sen drog vi till coop och handlade lite. Kan inte avslöja vad vi handlade i bloggen än, men ni får veta imorron.
& nu sitter jag är och gör inte ett skit. jag är fett ball ju ..
Funderar på att bada, fast jag duschade ju nyss..  B L A B L A
Kbry .

H E J D Å !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0