facebook fortsättning ..

Benjamin Eriksson
Känner dig inte men du har riktigt cool stil och verkar riktigt snäll!

Ellen Mattisson Kittel
Underbara älsklingen min som jag gör allt med, älskar dig.

Engla Pettersson
Min underbara vän som jag inte träffar så ofta, lätt den skönaste bruden jag känner.
Diggar våra samtalsämnen, pusspådig!

Thilda Karlsson
Sjukt snygg tjej som man verkligen kan lita på. ♥

Karin Asp
Sjukt snygg tjej som känner Jennifer:)

Emil Rikardsson
Sjukt snäll kille som man verkligen kan lita på & som alltid ställer upp!
synd att vi inte träffas så ofta bara .. :)

Lillemor Lindkvist
Skit snäll tjej som jag inte har träffat på flera månader.

Rikard Lundberg
En skit snäll & rolig kille som jag inte har träffat på jätte länge "/
William Åsgårdh
Jävligt snäll kille som verkligen har grym musiksmak, synd att du bor i östersund bara!..

Adam Löfstrand
Vet inte vem du är men du är säkert snäll.

Anton Westberg
Snäll kille som jag pratade mycket med förr, finns också alltid där.

Sofia Karlberg

Sjukt söt tjej som även är grym på att sjunga, har även en grym blogg!

Martin Westerlund
Skit snäll kille i min klass som är grym på golf!

Lovisa Winblad
Snäll tjej från östersund som jag inte har träffat på jätte länge :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0