// Flickan här har det inte bra just nu ..//

Helvetes jävla skit.
huvudvärk och yrsel. hääärligt ? nej inte alls..
Känner att jag vill somna in och vakna när det är lugnt igen - orkar inte.
Hursomhelst, försöker även få tag på min käre pöjk - men det går inte bra. Vad tycker vi om osociala pojkvänner hörrni ?! ;)
sen har jag lite problem med mitt ansikte - ser ut som en .. nånting, just nu. är iallafall sjuukt prickig.
Apoteket imorron- ohja !
kan det bli sämre?! -.-
imorgonbitti drar vi iallafall hem till stockholm i en natt och tvättar och så sen blir det resa neråt i landet.
äntligen händer det nått på det här lovet.
bloggar mer snart - ska kolla runt lite nu.
pusshejj!

lever på vatten just nu..& sen var jag ju tvungen att täcka för ansiktet.
gah, kan inte visa mig såhär - hoppas på att det gå över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0