fortsättning på facebookgrejen;

Martin Gustavsson
Skit rolig, galen och snäll kille som jag träffade för jätte länge sen, är du aldrig i kilafors längre ? ;)
Gustav Skyttvall
Känner dig inte men du verkar snäll :)

Victoria Madsén
Söt tjej som verkar vara riktigt snäll !

Jack alexandersson
Liten men lång kille som är snäll och så ;)

Vickan Westh
Snäll och gullig tjej som alltid ställer upp!! :)

Isabel Wallman
Urgullig tjej som är syster till min pöjk, jätte snäll och söt - snart träffas vi vännen :)

Melina Brinley
Snäll tjej som är duktig på att prata, hihi :p

Lovisa Winblad
Söt och gullig tjej som jag inte har träffat på länge..

Nour Isak
Jätte gullig och rolig tjej som jag inte har träffat på länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0