"Gilla så skriver jag en eller två meningar om dig i min blogg"

såhär såg min status ut så jag börjar väl att skriva om några då .. :)


Anders Persson

Du är jävligt snäll och lite halv galen, muskler har du också. haha :)

Alexander Eriksson

Snäll kille som jag inte känner så bra, har träffat dig.. en gång ? :)

Jennifer Zacke

Underbara älsklingen min som är riktigt saknad.
Jag älskar dig!

Daniel Engberg

Skit snäll kille som alltid ställer upp! Har även jävligt mycket musker, haha ;)
Men jag är fortfarande sur på dig för att du snaggade dig .. ;)
 
Oscar Eriksson

Känner dig inte, men du verkar avra snäll :)

Lovisa Högman

Känner dig inte men jag har sätt dig några gånger, verkar snäll du också!

Linus Kalldal
Var med dig jätte mycket förr men nu har jag inte träffat dig på ett tag, jävligt rolig och skön är du iallafall :)

Johan Andersson
Känner dig inte men du verkar snäll och så :)

Robin Wallman
Varför gillade du ens statusen älskling? du vet att du är det finaste jag har, mer behöver jag inte skriva ♥

Seyma Yigit
Min kinakompis, riktigt snäll och rolig tjej som jag inte har träffat på jätte länge! :)

Jonathan Lindkvist
Haha, jadu Jonte.. en riktigt snäll kille som har sina ideer och är riktigt knäpp. är även grym på att säga "aafan"

Markus Svensson
Riktigt snäll & skön kille som man verkligen kan lita på, var ett tag sen vi pratade bara.. :/  

Agnese Lopalco
Skit snäll tjej som jag saknar, jäklar vad kul vi hade i kina när vi skulle vara ute så länge som möjligt på kvällarna, hahah.

Lovisa Eriksson

Känner dig inte men du är nog snäll och så

Wiwwi Weang-ui
Skit söt & snäll tjej som jag inte pratar med så mycket längre.. :/

Hugo Riedel
Go kille i 7:an, eller nej vänta snart 8:an.

Kirill Kudinov
Känner dig inte men jag träffade dig på nån fest eller jag disco grej på vcafe tror jag?

Moa Engblom
Snäll tjej som jag var riktigt bra kompis med förr!

Sarah Hernö,
rolig och snäll tjej som jag hade jävligt roligt med i kina, dem stunderna vi inte längtade hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0