hemma ..

efter skit mysiga dagar med min älskling och hans familj. Var i Västervik & Ullared, underbart har det varit!
såhär såg det ut:
Tisdag: min familj & jag bodde på hotell i västervik en natt, träffade älskling och dem andra grabbarna :)
Onsdag: Drog med min älskade extra familj till "smultronstället och käkade gigantiska glassar. hihi
drog hem, myste lite, badade tunna osv. - hur mysigt som helst - spenderade natten hos dem också såklart.
Torsdag: drog runt 7 till Ullared - tog 4 timmar med bil, sen var vi där lääänge, shoppade! Drog till stugan och plockade in grejer, sen vidare till "Harry´s" och tog med pizza hem, slutade med att vi låg i en varsin "one piece" & kollade på film!
Fredag: Vaknade runt halv 9 och drog upp städade stugan osv. drog till Ullared, eller ja Gekås igen och shoppade!
träffade mamma och pappa där och sen käkade jag och familjen thai sen drog vi hem.

Tror inget kan slå dessa dagar med dessa underbara människor, har aldrig varit så jobbigt att säga hejdå till älskling, några tårar rann kan man väl säga .. Skit jobbigt att vi bor så långt ifrån varann..
Här kommer några bilder, på vad jag har shoppat osv. mums.









lite av allt jag handlade - hääärligt :D

Kommentarer
Postat av: Helen

Har lite frågor om dig och din pojkvän, nyfiken är jag:)



har aldrig riktigt fattat, bor ni på olika ställen?



Bråkar ni aldrig? det verkar inte som det!



hur stor är åldersskillnaden mellan er?



tacksam för svar &

ni passar jätte bra ihop:)

2011-07-31 @ 13:01:44
Postat av: moooa

handlade du one piecen i ullared? ;p ;o

eller fick du låna den av någon? :D

2011-07-31 @ 14:48:34
URL: http://moaengblom.blogg.se/
Postat av: khalid ;)

Kvinna du glömde ju att skriva om mej ;) ahhahahah!! och ni alla andra robin är en jätte skön snubbe som aldrig sviker sin flick vän och det vet jag ;)

2011-08-03 @ 12:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0