Hemskt..

Hej på er, ursäkta min uppdatering men nu för tiden har jag inte tid. eller jo men det finns inte så mycket att skriva.
ALLERGIN tar kål på mig, känns som att jag inte kan göra nånting, halsen,ögonen,näsan .. allt är cp just nu.
Herregud, har varit / är barnvakt just nu också. Funderar på att sova hos min kära morfar imorgon kanske .. men då måste jag höra om killarna är hemma först. hursomhelst var på Petter igår & det var hur underbart som helst, var även med i ljusnan, haha. glömde kameran så det blev inga kort .. fan också. men här är från ljusnan ..



sen slutade blogg.se fungera - skojj.

iallafall som ni ser var det iallafall helt sjukt kul Petter sa flera gånger " trots att vi är mitt ute i skogen" , haha.
Faster, Jag och Sofie på första bilden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0