"I hope karma slaps you in the face before I do"..

KÄRLEK

hur går det med kärleken? Bara bra

är någon kär i dig nu? Det hoppas jag, haha jorå.
är du kär i någon nu?  om jag är, helt galet.
vem är sötast just nu? måste nog vara min kusin.. haha ;) 
har du berättat för någon person att du inte har känslor för den fast du vet att den har det för dig?: Har säkert hönt.

tror du ens på kärlek? Jarå!


HAT

vem/vilka hatar du verkligen?: Hatar ingen, eller jo faktiskt någon men aja, tar inte upp sånt här ändå!

varför hatar du dom? den*, för att. 

hatar någon dig? Jarå, finns några som kanske inte hatar mig men dem gillar mig inte, men kbry.


DIN KLASS

vad tycker du om din klass? underbar eller okej, iallafall ibland ;)

vem litar du på mest i din klass? Oj, just nu vet jag faktiskt inte .. får se i 9:an ..

är någon utanför i din klass? njae inte så mycket nu, eller jo kanske förresten..

vem har finast kläder? Jadu .. tycker inte att det finns någon som har finast kläder, alla har väl fina kläder på olika sätt.. kanske ?


SOCIALT/VÄNNER

har du många vänner? Haha jarå :)

vem har du alltid roligt med? Alla mina fina vänner såklart! 

vem litar du MEST på? oj, finns några men älskling är den jag litar allra mest på.

vilka är de du berättar först för när de hänt något? Älskling o Ellen & paulina och det bara fortsätter.. alla underbara för när jag mår skit - måste jag prata med nån så..

vem känner dig bäst? Ingen aning, älskling vet mest.

brukar du bråka med dina vänner? Jarå, men det ingår i ordet "vänskap"


välj två vänner som..
du litar på: Paulina & Sandra
får dig glad: hela bunten.
du skrattar ofta med: typ alla men Ellen och Jessica, galna snygging!
är saknade: alla i östersund och neråt. saknar er förjävla mycket.
du vill träffa: älskling & älskling - mohahah.
du känt länge: oj, eh .. Tim, har jag känt länge och vi är/var jätte tighta men nu bråkas det.


PERSONLIGT
fullständigt namn: Anna Matilda Elisabeth Wallin - jag vet, fint..
kön: Tjej
ålder: snart 15 eller ja 24 november
längd: runt 1.70
födelsedag: 24 november
hårfärg: blond med utväxt. yeah
ögonfärg: blå!
boende: villa
skostorlek: 36-37-38
vänner: har jag många av och dem är underbara, heh ;)
MSN: [email protected] - adda om ni har luuust.
humör: trött, glad,depp... vet inte orkar inte känna efter..


FAMILJ
Mamma: Lisa
Pappa: Johan
Syskon: Syster Evelina 
Husdjur: Inga.


KÄNSLOR
har du gråtit för att du varit arg? ja gud ja. 
har du varit kär i någon du inte haft chans till? jarå, för länge sen.
när grät du senast? typ förrgår, stackars älskling som får stå ut med mig då .. haha♥
är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? nej om jag är det blir jag tyst eller så rinner tårarna, kan inte dölja sånt.
menar du det du säger? Yes. eller inte alltid..


DITT ELLER DATT
pengar eller kärlek? kärlek
singel eller
förhållande? förhållande - med min babe
sola eller bada? Sooola !
mobil eller dator? mobil med internet isånnafall.
gröna Lund eller Liseberg?: Liseberg!
mc Donalds eller Burger King?: Donken!!
dans eller sång?: Sång
fotboll eller innebandy?: Fotboll! 
flyga eller åka båt?: Flyga! eller om det är en snabb båt så vill jag åka den, fort ska det gå, hihi :D

ÄRLIGHET
lovar du att vara ärlig?: kanske 
har du varit kär i din bästa kompis?: haha aa.
har du ljugit? Alla ljuger flera gånger om dagen har jag fått lära mig av våran bildlärare.
"hur mår du?" "bra" men igentligen kanske man mår skit men man orkar inte prata om det- fattar ni ?
har du fuskat på ett prov? Jajjemen - men det var längesen det .. typ 7:an
har du rökt utan att dina föräldrar vet? öh? 
har du en hemlighet som bara du vet? haha nej, eller jo eller har jag säkert. säger oftast lite för mycket till Robin eller paulina och så.. så ärligt talat jag vet inte .


RESOR
har du varit utomlands?: en gång varje år.
i vilka länder har du varit?: Thailand,Kina,spanien,grekland,egypten,danmark, haha osv.
har du åkt flygplan?: Jajjemen
tåg?: Ja
båt?: Ja
buss?: Jadå?
har du bott utomlands?: Nej, bara under en eller 2 veckor ;)
vart isåfall?: -
kan du något annat språk?: engelska? och minimalt med kinesiska. 


RIK ELLER FATTIG
hur mycket får du i månadspeng?: får runt 700 och sen när jag behöver..
har du..
eget rum?  jaa :D
egen TV?: Jarå men den funkar typ inte, eller sladden är borta..
DVD?: Ja
dator?: Jarå. mini mini 
mobil?: självklart
kontokort?: ja
över 2000 kr?: nä, är pank
 
pool?: plastpool kanske ;)
studsmatta?: ja, eller vänta den lämnade vi när vi flyttade :(
cross/moppe?: Näääe, har inte fyllt 15 än och jag ska fan ha epa eller moppebil-brum brum. haha
pingis/biljardbord?: yes, biljard men det är ett mini..
jacuzzi?: nej
bastu?: nej - ska dock skaffa! :) 
villa?: jarå
märkeskläder?: nja..
smink/smycken för över 5000 kr?: oj ingen aning, är inte så mycket för smycken men jo det har jag har en ring som kostar.. nej det ska vi inte ta här (a)


DAGENS
kläder?: Jeans,linne och underkläder
 
smink?: inget just nu
smycken?: ring'
humör?: vettefan
gjort?: inte mycket, måla
göra?: sätta mig vid teven och kolla film

tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0