Lite tankar efter att jag har snackat med Paou.

När jag pratade med min kära vän Paulina för ett tag sen så pratade vi om allt möjligt, och kom såklart in på killar, och om hur vissa/dem flesta killar beter sig, iallafall några som vi känner eller ja.

visst man vill ju ha en brud som har stora bröst, fin rumpa,inga finnar alltså perfekt helt enkelt, men ledsen killar, till er som inte har förstått det än att alla tjejer har nått som dem inte är nöjd över, sen kan det vara allt från fingrar till bröst. Men att gå runt och leta efter den där filmstjärnan som finns med i alla filmer är liksom bortkastad tid.
Acceptera att alla är olika, finns dem som inte har nån rumpa alls och dem som inte har några bröst alls.
Jag skrattar mest åt att jag kan jämföra mig med andras tuttar, det finns dem som har riktigt stora och är flera år yngre än mig, eller dem som är lika gamla och har sjukt stora titts. Men helt ärligt vem fan orkar lägga ner tid på att bry sig, jag har små tuttar & jag skämtar om dem, skulle vara lite patetiskt om jag sa "jag har stora tuttar" fast jag igentligen inte har några alls, " myggbett" kallar jag dem för.
kan ni tänka er att det finns dem som väljer bort en brud pga tandställning eller bara att ens näsa är sne, fast personligheten är den bästa?

Sen stör sig dem flesta killarna sig på att tjejer jämt ska må dåligt och klaga och vissa klarar inte av tjejer när dem tycker synd om sig själva. Men hallå vakna? helt ärligt, är det så konstigt att vi börjar tvivla på oss själva när vi jämför oss med alla andra? Hur tror ni killar att det känns att en gång i månaden få gå och bära på riktig magont? Ni killar försvarar er och säger "men det är ingenting, att få en smäll på såkallade kuken gör mycket ondare". Men jo, så kan det säkert vara, men då håller inte den smärtan på så länge heller.

Jag är en utav hundra miljoner brudar som kan grubbla över nått i hundra år, när någon säger nått till dig du låtsas som att du inte bryr dig sen kommer du hem och funderar och tänker "tänk om" eller "undra vad som skulle hänt.." osv.
Killar tänker säkert också men dem tänker inte alls på samma sätt.

Sen finns det killar som inte kan acceptera ett "nej", eller ett "inte just nu".
Vissa dagar vill man bara ligga nära varann och kramas och ibland vill man mysa lite mer.
men tveka inte på att vi har slutat älska er för det, det är snarare så att vi vill vara med den vi tycker mest om, känna sig lite extra omtyckt och trygg.

Sen finns det vissa killar som gärna gillar att känna och klämma, det tycker dem är helt okej, att när man går i skolan och har rast så är det lugnt att gå och ta på nån tjejs röv eller bröst?
okej vi kanske skrattar till eller skriker, det är oftast så vi tjejer reagerar men vad skulle ni tycka om att man går och tar er mellan benen?

& om det nu är så att det är nån kille som har orkat läsa allt det här så kan jag ju säga såhär, ge komplimanger, det är det bästa du kan ge en tjej, jag lovar.

Ibland förstår jag mig inte alls på killar, har självklart träffat/vet en massa folk som håller på såhär.
Jag har tur, jag har träffat en kille som faktiskt accepterar att allt inte är perfekt på mig.
han accpeterar ett nej och han förstår när jag bara vill kramas med honom.
Han vill mitt bästa & han är det finaste jag har.
Det finns inte många som är så, men det är värt ett försök, eller hur?
skippa det där "carmen electra utseendet", eller hur ni nu vill att en brud ska se ut.
 äh nu ska jag sluta skriva, killar kan vara helt underbara också såklart & det här är inte alla killar utan några jag träffat.


Kommentarer
Postat av: mooooooooa

håller med dig..

2011-07-08 @ 23:17:37
URL: http://moaengblom.blogg.se/
Postat av: sandra

så sant matilda, shit asså.. Jag hatar verkligen ytliga killar som dissar en efter dom sett mig en gång. När folk säger saker om min insida som "du är så omogen.." och såna grejer så tar jag inte illa upp för jag är riktigt stolt över min glada och positiva personlighet. Men så fort någon säger något elakt om mitt utseende så börjar jag grina, det tar så hårt på en men ingen jävel värkar fatta det.

2011-07-09 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0