långt inlägg för er som orkar läsa ;)

Har blivit smittat av älskling,tror jag, låg iallafall inatt med feber, nu är det halsont & huvudvärk bara. Men just det här att inte kunna äta osv. är ju .. hemskt ..
hursomhelst, igår var jag på bröllop. inget kan ju slå det bröllopet, var så jävla roligt! Började med en vigsel mellan dem 2, var skit varmt och prästen pratade i år och sa lite konstiga saker ;) sen blev det fest ii ett annat hus, när paret kom blev det, en jävla massa sång och aa gud vet vad. Sen flöt det på med mat, party, och jag skojjar inte - det var verkligen party. underbart att man fick ha lite kul här i sollentuna ;)
Måste bara anteckna att det var inte så mycket svenskar på detta bröllop så det vart lixom firande på ett annat sätt, riktigt trevligt.
nu ska jag dega - så blir det nog Paulina ikväll om jag inte däckar här hemma, brukar bli så när jag är sjuk ..
bilder från bröllopet kommer senare eller nån annan dag. pusshejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0