sliten b-rud.

drog upp vid 8 imorse, la mig ute i solen i 2 timmar- hade planerat att sova där ute men det var omöjligt- för varmt. lyckades iallafall få lite färg och så. Sen drog vi in till Bollnäs, skulle handla en massa plankor och skit slutade dock med att jag somnade i bilen, i kanske 2 timmar låg jag där som en klubbad säl. haha. Sen vart det måla i nån timme. Drog in, somnade i sängen i 1 timme. sen handlade jag - lagade mat - käkade och nu sitter jag här.
jag är helt sinnes trött. det går bara inte att förklara.. har inte ens duschat idag, ska dra mig själv in i duschen innan jag lägger mig ikväll :)
ska kanske städa undan efter min matlagning, haha.

ser likadan ut som igår, hemsk.
men vem bryr sig-lov och jag tjänar massa cash på dagarna, klart att man blir sliten, haha ;)
pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0