Svar på tal!



Bara att fråga på, jag svarar såklart:)

"har aldrig riktigt fattat, bor ni på olika ställen?"
Jajjemen, det gör vi, tyvärr. Bor 4 timmar ifrån varann, vilket jag tycker är ett helvete även fast det funkar,
mycket pengar som går åt för resor osv. men det är så det är. Det fungerar och så, men sen är det ju så att jag är mindre och får inte göra lika mycket som Robin, vilket innebär mycket resande för honom, men det tar jag igen senare ;) Sen har han även sökt till Gävle osv. så han kanske kommer bo på mitt landställe, vilket gör det sååå mycket bättre, men det är en massa saker som

"Bråkar ni aldrig? det verkar inte som det!"
haha, ganska roligt för vi pratade om det här igår, han och jag.
Självklart bråkar vi & vi kan bli riktigt sura på varann, men det håller i max 20 minuter sen får nån dåligt samvete och säger förlåt, men som vi sa igår "Bråk ingår i ett förhållande, det funkar inte utan bråk"
så jo vi bråkar men det är aldrig nått som pågår i flera dagar eller timmar. :)

"Hur stor är åldersskillnaden mellan er?"
Han fyller 17 i oktober & jag fyller 15 i november, så ja, 2 år är det mellan oss & det märks, jag är den osmarta i förhållandet. heh.

tack vad gullig du är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0