artondejuni-tvåtusenelva.

Har gått och sjungit på "kom igen Lena" heeela dagen. haha, sjukt.
iallafall, skulle vara med lite folk ikväll men jag har en del grejjer som ska göras så det blir lite sent.
men jag ska träffa dem imorgon :)) ♥
såhär har min dag sätt ut ;

vaknat
datan
pratat med älskling
handlat
kollat big brother
pratat med älskling eller ja & Danne ;)
käkat
datan
& kommer fortsätta såhär..
duscha
datan
prata med älskling?

haha, min dag består mest av att prata i telefon men det blir lätt så när man bor så långt ifrån varann.
stackars min mobilräkning, eller ja, stackars mig eller pappa eller vem som nu betalar den ..nollkoll-ohja

jag är inte alls avundsjuk på killarna som drog till västervik.. åh klart att jag är .. jag vill också :(
tur att älskling kommer på onsdag ♥
vad kan jag skriva mer då? lyssnar på veronica maggios bra låtar right now.
haha skitsamma, vi hörs sen.
kysshejj!

jacke o jag för typ, 1 år sen.. eller mindre ? :) när jag bodde i viby iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0