Deppdeppdepp, oj så depp ..

jag hatar känslan av att vara ensam, därför är det jävligt jobbigt just denna kväll för jag är fruktansvärt ensam.
ingen har tid eller tanke på att ens ringa eller träffa mig..
ja, jag tycker synd om mig själv för såhär ska inte skolavslutningsdagen vara..
jag har tur som har mina underbara föräldrar, utan er skulle jag inte klara mig.
utan erat tålamod och dem gånger ni ha suttit vid mig när jag har varit ledsen, det är några tusen gånger.
ne nu ska jag sluta skriva skit här o sätta mig i min ubersköna säng och redigera bilder, trevligt? njae men bättre än ingenting.
vem vet, kanske kommer en ny header också.. vi hörs hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0