det här kanske ni inte visste om mig .. :

  • Jag har världens finaste pojkvän som även är min allra bästavän.
  • Jag är allergisk mot pälsdjur ..
  • Jag är coca cola beroende, jag överdriver inte.
  • Jag har scenskräck - men älskar ändå känslan av att stå på scenen.
  • Jag kan börja gråta, utan nån som helst anledning.
  • Jag har sämst koll på min ekonomi och kan inte alls hålla tag i mina cash.
  • Jag äter sötsaker jämt, detta är något jag verkligen hatar med mig själv.
  • Jag kan bli riktigt sur och är då väldigt duktig på att skrika.
  • Jag tar oftast ut min ilska på dem jag älskar allra mest, vet inte varför..
  • jag skulle kunna tänka mig att flytta till norrland - helst kilafors.
  • Jag kommer typ inte på nå mer .. :)


kommer ni ihåg ? - gud vad jag skrattade när jag såg det här på tavlan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0