en dröm ..


fråga mig inte varför jag gillar att fota halsen, men jag är jävligt sugen på en liknande tatuering men jag behöver inte ens tänka tanken .. Sen blev ju bilden lite fail men det skiter man väl i ;)

Pratade lite med fina Paulina för ett tag sen för jag tänkte att vi kanske kunde hänga lite men stackarn har varit hos tandläkaren och dragit ut tänder .. så ikväll blir det häng här hemma. Imorgon drar pappa till Paris tills på fredag .. åh .. vill också !
jag måte bara visa er .. såhär har min dag sätt ut :

vaknat
legat i sängen
suttit på toan ( inte som man brukar utan locket var på och där satt jag helt random i 1 1/2 timme och spelade spel på ajfånen. - jag tror jag börjar bli sinnes..
sen lagade jag mat
la mig i sängen
gick ut och tog lite luft, huvudet sprängdes typ så .. jag var tvungen..
städade rummet.
mamma kom hem - åt
nu ligger jag i min säng, igen.

skön dag ? njae, långtråkig.
Funderar starkt på att lägga mig och kolla på film eller sätta på musik och lägga mig under täcket och stänga ute allt annat.

Håller på att bli en riktig bitch här hemma också. Blir så jävla förbannad på fittiga idioter som inte kan bete sig som människor ..

var bara tvungen, ursäkta mina ordval. h a h a.
pusshejj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0