Att ha någon som gör en glad,
att ha någon som
alltid lyssnar,
att ha någon som alltid bryr sig,
att ha någon som ringer till en och pratar halva natten,
att ha någon som
tittar mig i ögonen och berättar hur mycket man betyder för honom,
att ha någon som
oavsett vad ställer upp,
att ha någon som faktiskt rättar mig när nått är knas,
att ha någon som
aldrig någonsin skulle svika en,
att ha någon som
håller om en när man är ledsen,
att ha någon som
ger en komplimanger när man ser ut som värst.
och..
att ha någon som
gör än så fruktansvärt galen

är mer än underbart.. det går inte att förklara.

nu tänker ni säkert "det tror hon bara" eller "det brukar låta så" .. men det är sant.
Människan jag pratar om har hjälpt mig så oerhört mycket.
Han vet mer än vad mina vänner vet, och det är mycket, tro mig.

Robin, jag älskar dig obeskrivligt mycket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0