fortsättning på frågestunden-svar ..

fortsätt fråga frågor och jag svarar !!

här är svaret på 2 frågor :

Vad har du för "syn" på sex, vill du vänta eller spelar det inte så stor roll när?

svar: jag ska vänta tills jah är gift .. haha ;)

din pojkvän är ju 2 år äldre, hur känns det ?
är det jobbigt när ni bor så långt borta, jag menar han kan ju vara otrogen utan att du får reda på det ?

svar:

det känns inget speciellt ? jag får inte göra lika mycket som han det är väl typ det som är jobbigt ? annars känns det bara bra. tryggt :)

jo det är klart att det är jobbigt, man träffas inte så ofta som man vill..han skulle inte vara det, jag litar på honom och jag vet att han inte skulle göra nått sånt. Och om det skulle bli så ändå så skulle jag få reda på det. men somsagt Robin skulle inte göra så..♥

Kommentarer
Postat av: moooa

när träffades du och robin varandra för första gången? ^^

trodde du att ni skulle bli ihop efter ni hade snackat osv. ? (sääääär) håhåhå

bor han uppe på ditt land? :)

2011-06-14 @ 01:34:33
URL: http://moaengblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0