Frågestunds svar del 1 !

Fortsätt fråga, svarar bara på några frågor nu ..

Vickan:

Hur mår du ? 

Jag har hört att du är jävligt grym på att dansa, lägg ut video ?:D
 
Svar: Jag mår jätte bra :)
Haha, va, vart har du hört det ?? ^^ är det nått jag inte kan så är det att dansa så nej ;)

Ellinor :

Favorit butik ?
Hur mycket pengar får du i månaden ?
Vilken sorts mobil har du ? :)

Svar:

har inte bara en utan fler.. typ .. Monki, gina tricot, h&m och bikbok osvosv.

600-700 kronor :)

Iphone 3gs :)

Jennifer:

Percingar (stavning?)

om du fick ändra en sak på din pojkvän, vad skulle det då vara ? :)

vad har du i din handväska ?

Svar:

Bara öronen :)

Ingenting !! absolut inget på just honom bara vårat långa avstånd mellan varann, 4 timmar bort från mig .. :/

oj, plånbok - tamponger-nycklar-mobil-hörlurar-nån klocka ? - hårspännen och rabattkuponger typ :)

Moa:

Vad ska du göra i sommar?
Blev du nöjd med dina betyg? ^^
Vilka bloggar läser du dagligen ? :)

Svar:

Jag ska umgås med mina fina vänner,min pojkvän, bila en hel del tror jag och sen ska jag vara i Kilafors:) det är typ det jag har planerat :) även gå på petter och oskar linnros konserter :)

Jag blev inte missnöjd alls, men nästa år kommer jag få bättre, eller jag ska få bättre. hade iallafall godkänt i allt :)

Jag läser miljoner bloggar om dagen typ..

din,cassies,books,några från östersund och några från västervik faktiskt :)
inte så många kända..

Anna:

Vad gör du helst med din pojkvän ? :)

Svar:

Jag myser helst, bara han och jag och en film och svullsaker.
Det har vi haft några dagar när han har varit här :)

Lovisa:

Hur läge ska du ha kvar din tandställning ?

Svar: Jag fick den i slutet av januari så ungefär 1 - 1 och 1/2 år kvar sen så ser dem skit fina ut ;) lätt värt det :)

*blingbling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0