god morgon ! :D

tjenare tjenare, vaknade runt 12, mamma ringde, jag somnade om osv.
har käkat och så, idag regnar det och det är bara ett jävla skit väder.
och ikväll blire pizza o mys med mina fina familj ! hoppas på att pappa kommer hem också.
Det känns sjukt tomt utan han, även fast han bara är borta i typ 2 dagar..
Så somsagt mys med familjen om det inte blir ändrade planer.. det vet man aldrig ;)
sitter och lyssnar på denna låt som jag höde på radion häromdan, dålig men bra på nått sätt;


"kan du inte se att jag klarar mig själv, att jag klarar mig själv, jag behöver inte nån som dig..tralala"

haha, kul.

hejhopp !

oroa er inte, den här bilden är så oseriös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0