godmorgon !


- på skolavslutningen i år -

vaknade nyss, klockan var 13, ganska vanligt att det blir så, har vaknat den tiden hela veckan ..
iallafall så var det så sjukt för jag har typ aldrig varit såhär hungrig men jag säger ingenting, ligger kvar i sängen sen kommer världens bästa föräldrar in med en stor subwaymacka. då har dem varit o handlat det. fatta vad härligt? har även drömt världens sjukaste dröm och den tar jag verkligen inte upp här för den är så jävla konstig o innehåller lite saker som inte ska tas upp här så jag vaknade av att jag asgarvade ? weird? ohja.
ne nu ska jag kolla lite bloggar, stänga mitt fönster - det är typ 10 grader i mitt rum.
Vart är solen ?! det bara regnar o regnar, vi får hoppas på att det blir sol på midsommar annars vet jag inte vad jag gör ..
pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0