godmorgon!

kvällen/natten blev riktigt mysig, var själv men ändå.
kollade på nån film se blev det datan ett tag.
sen pratade jag med älskling. jagtypsaknarhonomväldigtmycketnu.
sen har jag smsat som en tok med en massa människor.
sen däckade jag runt 2 när jag o älsk hade lagt på och ja, jag däckade verkligen.
kommer ihåg att han sa " är inte du trött? " o att jag svarade "nejje!" . sen när vi lade på så somade ja med mobilen på halsen ? haha. vaknade runt 6, borstade tänderna. lade mig igen och sov till 12,13 nånting sånt.
sen kollade jag på den här ↓



& då föll några tårar, jäklar vad sorglig den var på slutet..
kolla på bild 2 och den lilla killen, har aldrig sett en sötare kille. liten o sjukt gullig.. och det händer en sak men han på slutet, galet sorgligt. hihi :)

nu ska jag .. gå och .. nej jag ska ligga i sängen hela dagen och bara kolla film och tråka ;)

pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0