Hejhopp !

gladchey_96

jajjemen, nu har det vänt hoppas jag, idag ska jag lura med min kära pappa till affären o handla en massa godsaker, gör mig en fet fruktsallad osv. grymt sugen på det kan man väl säga !
har lite lust att sola, men man kan inte sola utan sol eller jo, solarium men nej tack.
hm .. jaja, jag hittar nog på nått att göra :)
ska försöka hitta ork till att fota lite senare tror jag.
Kom på en sak inatt, att det är jag som ligger bakom alla problem, haha. igentligen så äre ju så

ne nu ska jag dra. höres. pussohejj !


bild från när våran sjuka skola fick för sig att vi skulle till naturskolan när det var 30 minus grader.
slutade även med att jag var helt sönder när jag kom hem, har nog aldrig fått så mycket snöbollar i ansiktet och i jackan osv. jävla killar..
& shit..
jag blev skit sugen på att åka till Lofsdalen, vara där en dag (dock med snö) och sen bada tunna. inte åka skidor, aldrig...
haha, random eller vad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0