Jag är hemma igen ! :)

hemma igen då, så nu börjas det blogga igen.
är på riktigt dåligt humör, inte depp men jag är ledsen för trots att älskling åkte hem för några timmar sen så saknar jag honom redan som en jävla tönt.
min långhelg har sett ut såhär:

torsdagkväll: Vi var ute och träffade lite folk och myste, saknat dem grymt mycket, Emil och Oliver o Danne kom dit också efter att ha varit i v-vik.

Fredag: Dan började som vanligt, vaknade av att mamma gjorde midsommar mat, sen blev det lunch hos familjen Brinley som vanligt sen blev det ica, den klassiska fotbollsmatchen, och mitt lag vann, tack vare emil ;) & det viktigaste av allt, jag ägde ut älsk. yesyes. Sen drov vi vidare till vickan, riktig knas kväll. Men mysigt och väldigt trevlig, hände en massa grejjer men sånt händer. as inte upp här :)

Lördag: Vaknade och drog sen till Jesper och dem, sen vidare till Venedig, käkade mat,ner till station,hem till danne, venedig och sen hem till mig och kollade film- tror att dagen såg ut såhär om jag kommer ihåg rätt..

Söndag/idag : Vaknade ovanligt tidigt, 9.50 typ och då drog jag o mamma till ica o handlade frukost, sen väckte mamma o jag älskling, hur tror ni det gick ? jag försökte - han sa "lite till" , mamma kommer in och sjunger - han skrattar och går upp. Respekt för mig ? njae, typ inte .. sne vart det mys med alla boys hela dagen och sen drog vi oss hemmåt och skjutsade älskling till tåget.
nu sitter jag och svullar, helt by myself.

imorgon drar jag in till stan. hoppas verkligen att Paulina kan följa med, ska få mej ett par hörlurar.
sen på tisdag drar jag o några kompisar till Gröna Lund. trevligt.
vi hörs mer sen, nu ska jag kolla lite tv.
pusshejj !

härlig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0