jag är sjuk i huvudet.

nu är jag så trött på det här, nått är fel på mig.
fyfan vad depp jag är. och vem kan jag ringa ? ingen alls, eller jag vill inte.. eller jag kan inte. det finns inget att säga. Tårarna trycker på utan anledning. kanske ska lägga mig ett tag? jag orkar inte ens det. jag vet inte vad jag ska göra.
tyck att jag är emo just nu men alla har sina dagar, idag är min.
Ja, jag tycker synd om mig själv. jag gör det. jag ska inte vara ledsen. jag ska vara glad..
men nått är dock fel, vet inte hur jag ska göra eller vad jag ska göra.
det känns ungefär som när någon gör nått man inte tycker om.
åh, vad är det för fel på mig nudå. Alltid är det nått.
Jag kan alltid ringa älskling, men det kan jag inte ikväll, eller jag kan men ja vill inte, ska inte förstöra hans kväll.
jag ska ta tag i allt. Jag blev iallafall jätte glad inatt när jag fick sms utav mina fina vän, det trodde jag inte!
sen har jag varit skit glad hela dagen men nu tror jag faktiskt att det rinner lite tårar. nej, jag kanske bara är trött. fast nej. ser ni hur mycket jag tänker nu? jag försöker få fram vad som händer med mig.
kan ju vara lite pms liknande skit, eller nej inte alls.
haha, sinnes.
äh, jag gråter och jag vet inte varför. så.
'
*
smile,tuttkross osvosv.*

Kommentarer
Postat av: THILDA

Finns alltid! :)

2011-06-18 @ 02:21:38
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0