jag glömmer aldrig dina hemligheter,det du är räddast för, fast ingen vet det ..

Sandra ringde och frågade om jag skulle med ut, dock var klockan lite för mycket och jag hade lite för mycket som jag skulle behövt göra innan, eftersom att jag är i pyamas osv.
vet inte riktigt, men den här dagen var så sjukt konstig ..

vaknade av att sotarn plingade på dörren som en galning, jag skojjar inte .. tryckte och tryckte o tryckte.
missförstånd blev det eftersom att förra husägaren hade bestämt tid idag men vi hade ingen aning så dem åkte igen. så jag blev väckt halv 12. sen somnade jag .. vaknade jävligt sent, solade. åt mat. sen gick jag o syrran ner till ica och handlade, gör dock aldrig om det. dryg syster? mm ..
iallafall har kollat på tv i stort sätt hela kvällen, ska väl kanske kolla lite på nätet sen sova.
imorgon kommer min babe ! (a) typ äntligen !!
vi hörs!
pusshejj !

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Ser kalas ut kära du

De inlägget går ej att kommentera

Kanske om du publicerar inlägget igen



Bloggen är lite knas då och då

2011-06-22 @ 00:53:10
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

kommer han idag? <333

2011-06-22 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0