kul liv..

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter? Matilda
Beronde av? facebook.
Vad behöver du mest just nu? en kram tror jag, haha.
Vad tror folk om dig? innan dem känner mig ? bitch, typ "hon vill bara synas o höras" eller blyg tjej, beror på vart och hur man ses ..
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår och min mage ..
Hur imponerar man på dig? jadu .. är man lite halvgalen så, walle (a) 
Brukar du skratta för dig själv? haha, rätt ofta faktiskt ..
Var bor du? Sollentuna.
Trivs du där? jarå, har många fina vänner här men många andra också .. säger inge mer om det.
Vad har du för mobil? AJFÅN !
Nästa mål i ditt liv? Gå ut med bra betyg, punktochslut ;)
Hur svarar du i mobilen? hallå, hej det är matilda, tja och "mm" 
Vem ringde du senast? jadu .. paulina tror jag :)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: det är väldigt hemligt. haha :D
Antal timmar sömn inatt? 8 :)
Sov du ensam? Ja
Brukar du komma i tid? njae. är inte så bra på det ;).
När mår du bra? Mår bra för det mesta, bara ingen slänger en sliskig kommentar eller bråkar med mig så ;)
När blev du fotad senast? idag .
Hur känner du dig nu? Ensam, jäääääävligt ensam,
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och vitt o turkost, haha
Vem saknar du? finns väl några.
Favorit dryck på morgonen? Oboy eller mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig? När jag är trött .. kan vara från 8 på kvällen - 4 på morronen
Är du blyg? om jag träffar nya människor så brukar jag nog vara det - ja ..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej !
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? vad skulle jag inte göra, hihi :p.
Är du nöjd med ditt liv? jajjemensan
Vad är det värsta du vet? Falska människor o sånna som är helt blåsta i huvudet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket.. typ allt ..
Vad längtar du till? när jag får träffa min babe ..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Dem som jag har som nära vänner nu är dem bästa, jag älskar er !.
Vad är det finaste du fått? det vet jag inte .. min syrra kanske ? :)
Om fem månader? Sitter jag i skolan och pluggar som ett as.
Om ett år? sommarlov igen och då har jag gått ut 9an - shit :D
Du samlar på? inget,
Vem ringer du när du är arg/ledsen: tyvärr så får min käre pojkvän stå ut med det.. haha
Har du strumpor på dig nu? aa :) alltid !
Är det okej att gråta? När som helst.
När grät du senast? idag .. hehe, fast glädjetårar dock.
Bär du glasögon eller linser? Nej.
Vill du gifta dig? njae, isånnafall jävligt sent ..
Ha barn? Såklart :)
Är du bra på att laga mat? Haha neee :D.
Är du flygrädd? nejje !
Tror du på ett liv efter döden? Nej,
Bor dina föräldrar tillsammans? Jaa :).
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Röker du? Najje .
Vad är det viktigaste i livet? respekt. - ne jag vet inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0