lite glad blir man ..

när man vaknar o ser att solen lyser, klär på mig går ut o solar i det underbara vädret, sen ändras allt och det blir grått efter cirkus 30 -35 minuter så det blev ingen färg men mysigt var det den stunden det var sol.
Så nu är det alltså en sån dag som man skulle vilja ha sällskap av den man älskar o bara ligga o mysa framför tv:n med film men det finns några problem..
den jag älskar är 4 timmar från mig.
Jag har inte en enda film som är bra, och jag skojar inte. alla våra 1000 tals filmer är borta ?!
sen känns det lite emo o göra det själv så istället tar jag tag i mitt rum tror jag.
Walle kommer ju faktiskt snart ! äntligen ! :)
äh nu skriver jag samma sak som i den andra inläggen så vi hörs senare.
pusshejj !

bild från igår när det var så mycket som storm ute, längesen det blåste o regna så mycket tror jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0