planer..

mamma o pappa har fixat projektorn i vardagsrummet här nere så nu ser det ut som en stor biosalong. yeah.
vi satt o kollade på film och början var bra eller ja, hemsk, handlade om tsunamin i thailand sen blev den bara tråkigare och tråkigare .. hemskt dåligt film.
sen såg jag visst att jag hade fått några hundra sms och några missade samtal..ops. haha.
iallafall älskling kommer på onsdag, på torsdag drar vi till hälsingland och på fredag är det midsommar. mys ! :)
sen tar nog jag o syrran bussen upp på typ fredagen igen för då ska vi på petter med faster.. ojojoj, mycket planer nu.
skulle med Paulina o Sandra in till stan och käka så har man inte ett enda öre. kul.
men snart får jag pengar .. & vet ni vad jag har planerat att jag ska göra ? spara. haha, jag ska spara pengar.
babbelbabbel.
pusshejj!

hej gamla o oerhört sexiga bild ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0