sinnessjukt inlägg..

här är ett inlägg som jag skriver för att skriva av mig, alltså finns det mycket svordomar och jag är arg så ignorera eller läs, ni gör vad ni vill ..

hur ska vi börja? det finns så mycket jag bara vill skriva här men jag kanske måste tänka lite.
att tro att man har en bästavän som alltid ställer upp, det är ju bara underbart.men sen får man en här smällen då man får höra att man är dum i huvudet och att man är störd osv. det är sinnes hur jävla mycket olika människor det finns, på nått sätt har jag lärt känna just dessa personer som bara vill mig illa. Tyvärr så hamnade jag hos dem som ljuger. Jag är tydligen störd för att jag ser helheten och inte dem, jag är tydligen störd för att jag blandar in andra, jag är tydligen störd för att jag "håller på". Men jag kan bara säga en sak.. jag må vara blond,dum och osmart men jag må fan kunna säga ifrån, jag kan säga emot.

Jag är så fruktansvärt arg, arg på patetiska människor.. speciellt när 2 personer sitter och skriver att man är dum i huvudet och att man är en idiot och en tönt osv. äre så jävla konstigt att jag då berättar det för min/mina kompisar? man är störd om man tycker det är fel. för den enda som gjorde fel var ju "dem".


Jag blir så jävla förbannad när folk tror att dem vet men igentligen inte har en aning..
jag känner mig inte ledsen eller deppig på nått sätt,
jag är bara arg för att sånna människor ens får leva, om dem ändå bara lever för att ; tjafsa,kaxa och leka cool osv.

Speciellt när man ringer till nån och hittar på en massa bullshit så att dem ska dissa. trots dessa sms och samtal är jag ändå förbannad. varför ska jag behandlas illa !?
kan ju säga att jag är trött på att "dem" leker cool på nätet och sen är dem helt tysta när man träffas.
lägg ner bara. det är ju pinsamt..
shit alltså ..

Kommentarer
Postat av: THILDA

Känner dig inte men finns alltid!

2011-06-30 @ 20:39:48
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0