Sjung en sång.

wiwwwwiiiiii om Frågestund.:
Hur är det med dej? Kommer vi att umgås mycket på sommar? ;) Är det 4-ever du och walle? ;) :p
svar:

Det är bara bra med mig :) det vet man aldrig, det är inte omöjligt ;).
Föralltid är väl kanske att ta i men man vet aldrig (a), jag älskar honom iallafall med hela mitt hjärta sen får vi se  :´).



Hejhej !

ska ta och försöka ringa min pöjk, eller iallafall smsa om han är vaken ..
sen ska jag ta mig ett stort glas cola och spela på min ajfån.
kul liv? njae, men snart så ! snart får jag träffa älskling och snart är det midsommar o snart åker jag till kilafors och snart ska jag på petter o oskar linnros osv. hihi, ni fattar. Mitt sommarlov har inte riktigt börjat än, eller jo men jag degar bara nu .. 

skriver kanske kanske nå mer ikväll, vi får se :)

konstig vinkel = stor näsa. yes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0