Sol, vind och vatten ..

Som ni ser såg i förra inlägget så försvann alla smskonversationer (m.m.) förutom älsklings o mammas ?!
jag fattar nada.
men slut tjatat om det, jag gick ut satte mig i det underbara vädret, hann dock sitta i 5 minuter och sen börjar det regna .. härligt att vädergudarna hatar mig.
ska ta mig en dusch och ta hand om mig för man kan väl säga att jag känner mig sliten,äcklig och hemsk.
haha vet inte varför, det är säkert inte så farligt igentligen .. hoppas jag ;)
äh, nu hoppar jag in i duschen.
vi hörs senare !
pusshejj !

jag är så snäll så jag bjuder på den här gamla godingen. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni

tips på hur man kan få så fint o långt hår ?

kram ! :)

2011-06-21 @ 17:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0