sovmorgon imorron, yey.

  • min dag:

  • började 9, kunde sovit till 10. visste inte jag ..
    fotbollsmatch - sexorna mot lärarna

  • klockan 10 - vibyskolan mot Runan, vi ledde med 2-0 typ hela matchen sen kom dem igen och vann med 3-2
  • klockan typ 11 hade vi lunch, jag, anna, paulina och Ellen drog till Ica ist.
  • Sen var det runruset, springa till kyrkan och tillbax - dock 30 grader varmt så vi gick ..
  • sen drog vi hem till Ellen, åt lite mat, sooolade. sen drog vi till sollentuna Centrum
  • drog hem, städade. skit fint är det nu, tillomed garderoben !!
  • Kevin, Tim o Ellen kom hit, snackade .. dem drog hem och nu sitter jag här o bloggar..

Ska nog prata lite med älskling idag också.
btw :
för er om tror att Robin o Walle är olika personer så har ni helt fel. samma person bara det att han kallas Walle ;)

jahapp.. ska redigera klart bilder i mitt uber bra program som jag har laddat ner !

pusshejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0