Stan !

hemma från stan !

hände mycket grejer där inne, först letade vi efter One piece butiken, som vi sen hittade men jag ska nog inte vara kartläsare, haha.

Sen var vi inne på typ "make up store" där Ellen fick nån sminkning sen när vi går ut och börjar gå neråt på gatan, efter ett tag kommer tjejen och ba: var ni inne på affären nyss ?
Jag : Eh aa ?
hon: kom med här ..
Så vi gick med till affären, när vi kom dit säger dem..

"det försvann lite grejer medans ni var här"

Jag,Ellen,Tim,Kevin : Va ?!

Dem: Aa .. lite läppstift och sånt..

Vi: kolla igenom väskorna om ni behöver, vi har inte tagit nått ! ..

Dem kollade igenom påsar och väskor men där fanns ju bara min plånbok,tamponger,mobil och nycklar ..

vi hade alltså inte tagit nått men dem trodde det. så ja ..

Iallafall sen tog vi tunnelbanan och alla trodde att Ellen visste vart vi skulle men det visste hon inte . Vi åkte åt fel håll och fick åka tillbaka igen.

Sen drog vi hem och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem, när hon har kommit hem så blir det mat och då slipper min mage skrika så förbannat.. haha.

Nu ska jag kolla lite bloggar.
Pusshejj !

En liten konversation mellan mig och babe, garvar lika mycket varje gång.
torr humor ? aa kanske det .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0