Systern min ♥

läste en förbannat sorglig text om någon som hade mist sin lillasyster och innan dess hade dem bråkat helt sjukt.
hon förklarade känslan av att inte kunna säga förlåt eller berätta hur mycket systern igentligen betydde.
galet ont gjorde det att läsa den texten. därför säger jag såhär Evelina.
trots att vi bråkar som galningar, jämt - så är du den finaste och bästa systern man kan ha. Jag älskar dig ♥
mer sjuka saker och tråkiga skämt kan ingen komma på, bara du, haha. puss.

ignorera rumpan och min otroligt fula klädsel på denna bild - valde den för ni ser ju,
syns att vi är släkt, lika galna båda 2. haha.

Kommentarer
Postat av: sysstern din.

haha! desamma. men du ta bort den bilden! den är inte så fin hehe. och det sista snygg rumpa! <333

2011-06-28 @ 16:13:32
Postat av: Jesper

Nice rumpa! :)

2012-02-28 @ 14:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0