utan att nämna några namn ..



Att se hur folk kan vara så fruktansvärt sjuka i huvudet, hur dem verkligen inte tänker hela vägen
är riktigt skrattretande. Jag har mått jävligt dåligt över det som händer, men det är inte ens nära på att jag ska må så nu, det har gått över till ilska. Människor som bara tänker på sig själva, sålänge det inte är dem som är drabbade så gör det inget. sånna människor klarar jag inte av. Nu kommer det spekuleras och folk kommer börja gnälla och det kommer börja pratas bakom ryggen på mig. Men jag lovar er att det kommer bara göra det jobbigt för er. Jag förlorar ingenting på det. Visa att ni inte är idioter så funkar det. Men nu har ni stängt av hjärnan och inte fan tänker ni då. Vakna upp, tänk inte bara på er själva. Jag tänker inte försöka mer.Ni har gjort erat jag har gjort mitt, kom tillbaka när ni är mogna. Bitchen är här, hämnden är ljuv.
tjohej, det var allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0